Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: bet_kas
Data: 2010-12-08 15:18:20
Galiu suprasti žmogų, kuriam sovietmečio ideologinė mašina
suformavo ydingą istorijos supratimą. Galiu suprasti žmogų,
kuris vartoja  "argumentum ad hominem" dažnai sutinkamą
pseudomoksliniuose debatuose, siekiant nors taip apginti savo
nors ir nepilną požiūrį

Tačiau nesiruošiu suprasti sodraus kalinių žargono
"bried sobačij" nes tai elementari nepagarba oponentui

Prieš siunčiant kitą mokytis istorijos tamstelei vertėtų bent jau
pastudijuot tokius veikėją kaip Aurelijus Augustinas (dar žinomą
kaip Šv. Augustiną), jo įtaką Europos civilizacijos raidai ir t.t.

Tada gal nustotumėt rašyt "nebuvo produktas, bet buvo valstybinė religija"
stiliaus teiginius, kur jau vienam sakinyje įpinta prieštara, užmerkiant
akis
 pačio kitam sakinyje patvirtinimui "pagrindas, apie kurį
formavosi europinė civilizacija".