Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-11 21:07:27
Taip tai tikrai normalu būtų. Tiesiog kad būtų panašesnis į tikrą privalomą
draudimą. Nes kai viskas iš biudžeto, tai gali reikalauti kiek nori, o ir
dalina kai yra kiek nori, ypač prieš rinkimus. Ir su mediciną reikėtų
panašiai, ir aplamai kuo mažiau paslaugų per bendrą katilą leisti.

"Alvidon"  wrote in message news:ibh74l$l87$1@trimpas.omnitel.net...

Na tai optimumas IMHO yra paprastas: privalomas atskaitymas į minimalią
(tikrai minimalią) pensiją, visa kita - kiekvieno asmeninis reikalas. Ir
pigu ir
visgi draudimas veiktų (pigu nes minimalu, veiktų nes pigu). Na o visuomenė
tiesiog turi nusiteikt banint visus bliovimus "pensija permaža, valdžia
ožiai".