Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-05 11:41:48

nematau priežasties, kodėl tie, kurie ale dirbs tam vienam, likusiam su
ginklu, negalėtų pasigaminti ginklų ir jį patys nukepti. Nebent jie
patys norėtų tokios tvarkos. Panašu, kad dabar tai ir turime, vienokia
ar kitokia forma (žmonėms patinka, kad kažkas jiems stovi ant galvos).

Visiškai teisingai, ir vėl viskas vyktų iš pradžių kol nusistovėtų kažkoks
stabilumas - arba žmones valdytų pakankamai stipri jėga ir valdytų taip, kad
dauguma tai galėtų toleruoti, arba dauguma pritartų esamai valdžiai. Abiejų
tipų valstybės šiuo metu ir gyvuoja pasaulyje.

Man panašu į tai, kad Doc dabar užsiciklinęs ant to, kad įvardinti pačia
problemą, jos egzistavimą, ir kad tai pripažintų oponentai. Kas po
truputi akivaizdžiai vyksta. Kada problema bus įvardinta, tada bus
galima ieškoti ir sprendimo. Nes negalima spręsti problemos, kurios
nėra. Kuriant ar nekuriant aibes pavyzdžių.

Dex