Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Doc
Data: 2010-11-03 18:38:06
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ias11a$b10$1@trimpas.omnitel.net...
> Vertinant dėsningumus kaišioti "blogas/geras" - kvaila ir vaikiška.
> Yra tokis dėsningumas: kaip gamta nemėgsta tuštumos, taip ir žmonių bendrija bevaldystės.
> Kažkas visad vistiek tą valdžią pasiims. Būtinai pasiims.

Tu geriau daug netuščiažodžiavęs tiesiai parašyk - ar privatūs reketininkai tavo vertinimu elgiasi gerai, ar valdiški reketininkai elgiasi blogai, ar tiek vienų, tiek kitų veiksmai yra neutralūs (kaip pvz. veiksmas užsidėti kepurę).

> Kas link kirpėjų: kirpėja gali užsiimti bizniu tik kieno nors kuokai prižiūrint tvarką. Valstybės
> ti ta kuoka ar reketininko - tai jau visuomenės pasirinkimo reikalas (somaliečiams labiau
> patinka reketininkai). Realus pasaulis su realiais žmonėmis nu niekaip nemokės kirpėjai,
> jei galima atimt

Tai tu kirpėjai sumoki tik todėl, kad bijai valdžios?

> Gal kokis šimtas-kitas ir mokės, ale kokis šimtas pirmas visgi ateis su
> kuoka. Ir kų tadu kirpėja ?

Apsispręsk apie ką kalbi - ar apie tai, kad a) jokios paslaugos, įskaitant kirpimo, negali būti teikiamos be valdžios (ką keliais post'ais aukščiau ir nepagalvojęs teigei); ar b) kad kirpimo paslaugos kuo puikiausiai gali būti teikiamos be valdžios, tačiau apsaugos paslaugos negali būti teikiamos be valdžios. Nepaisant to, kad klausimai skirtingi, abi paslaugos be jokių problemų gali būti teikiamos be valdžios. Kaip tai galėtų būti daroma atsakiau trumpai, išsamiai atsakyta mano duotose nuorodose.

--
Doc