Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-05 08:54:03
Man trukdo zmoniu grupe susijungusi i valstybe. Tavo saugos tasrnyba man pofig, nes mano kieciausia. Kad ash elgsiuosi racionaliai niekas ir nezadejo - dauguma zmoniu poelgiu tokiais nera.

"Dex"  wrote in message news:ib09f3$d3k$1@trimpas.omnitel.net...

Kas dabar tamstai trukdo pravažiuoti su tanku per Rimi ir Registrų centrą?

Vietoj valstybinės policijos atvažiuos mano privati (mano samdoma)
saugos tarnyba su savo tankais ir baigsis tavo kvailiojimai.
Beje, toks tamstos elgesys būtų neracionalus, kaip jau kažkada esu rašęs
panašioje temoje, panašiu atveju.