Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Faktas
Data: 2010-11-05 13:05:42
Nu tai gerbiamasis, paaiškink ką tu nori pasakyt, nes dabar į kiekvieną atsakymai kišai apie kažkokį nušovimą dėl mokesčių nemokėjimo,
o dabar staiga: "Kur aš rašiau, kad kas nors nušautas už mokėsčių nemokėjimą?"

Apie gydymą minčių eiga paprasta: būtinoji med pagalba suteikiama, visa kita, tik pačiam pageidaujant ir už tai sumokant.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:ib0i4t$rpl$1@trimpas.omnitel.net...
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:ib0hkv$qvl$1@trimpas.omnitel.net...

> Jei tau nereikia pagydymo, tai kam tave gydyti?
> O jei tau reikalinga skubi medicininė pagalba, tai tu greičiausiai jau neveiksnus, tai tuomet ir neklausia tavęs, o suteikia už mokesčių mokėtojų pinigus būtiną pagalbą.

Nesuprantu minčių eigos. Koks man skirtumas kas ką sugalvos man daryti jei aš to neprašiau ir kaip kam nors atsiranda teisė mane reketuoti?

--
Doc