Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-08 22:23:16
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ib984d$o85$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> nustoja daugintis. Tai jau ištiko bene visus baltosios rasės atstovus, intensyviai "ištinka" azijos gyventojus,
> kas sekantys - kaip visad sunkiai prognuozuojama. Bet kaip ir nesimato šiai tendencijai prieštaraujančių
> veiksnių. Taigi reliai musie reiktų ekstrapoliuoti "šimtai milijonų ar mažiau išsivysčiųsių visuomenių atstovų,
> kurių didžioji dalis bedarbiai ir likusi kelių milijardų masė, kuri net neaišku ar ti jie bedarbiai ar šiaip betiksliai
> bei itin neefektyviai besiknaisiojantys".

"Bedarbiai" aš turėjau omenyje Vakarų Europos samprata - kada sukuri daugiau, nei reikia sau stogą virš galvos išlaikyti ir pamaitinti savo šeimą. Jei visa tavo energija sueina tik šitoms reikmėms -> VE supratimu esi bedarbis.

> Kas link "kur pirma robotai pritaikomi - karinėje pramonėje" - netiesa, tiesiog sovietinės progagandos
> štampas. Tos šalys, kurios sugebėjo pritaikyti robotus jau nebeturėjo jokio pagrindo didinti savo karinį-
> techninį lyderiavimą, ir taip jau visam likusiam pasauliui beviltiška konkuruot su jomis. Na ir šiaip roboto
> tema labai jau mistifikuota ir retų žmonių adekvačiai suvokiama.

Elementarus paskutinis pavyzdys - bepiločiai lėktuvai ir visas arsenalas autonominių saveigių multifunkcinių ginklų platformų, pradedant išminavimu bet kokios aplinkybėmis 3-4 skirtingais įrankiais/metodais, baigiant prietaisais, gebančiais autonomiškai saugoti užduotą zoną.