Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Faktas
Data: 2010-11-05 15:08:36
o kam tu taip suki?
čia sudėtinga išsiaiškinti elementarius dalykus, kai pilnai pasakoma kas nori pasakyti,
o tu tyčia įveli panumą sakydamas kad reik keist, nes padarys, bet ištikro nei kart nepadarė.

neskaitysiu nuorodų, nes aš klausiu tavęs (to kuris pasisako už tam tikrą sistemą), o ne to, kuris parašė ir jo gal nuomonė kita nei tavo.

Jau rašiau kaip suteikia: yra išlaidos, kurios visuomenėje būtinos. pvz sumokėti tiems, kurie gaišta laiką kurdami visiems naudingus įstatymus.
pvz.: būtinoji med pagalba ir t.t.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:ib0rhr$bg6$1@trimpas.omnitel.net...
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:ib0oe6$5mc$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu tai gerbiamasis, paaiškink ką tu nori pasakyt, nes dabar į kiekvieną atsakymai kišai apie kažkokį nušovimą dėl mokesčių nemokėjimo,
> o dabar staiga: "Kur aš rašiau, kad kas nors nušautas už mokėsčių nemokėjimą?"

Noriu pasakyti, kad faktas, jog nušaus jei atsisakysi mokėti mokesčius, nereiškia, kad yra (daug) nušautų už mokesčių nemokėjimą. Keista, kad neišeina to suprasti. Jei tokį paprastą dalyką suprasti iš tiesų sunku, galiu parekomenduoti porą straipsnelių netingėjusio apie tai parašyti plačiau:

http://www.lostlibertycafe.com/index.php/2009/11/14/the-gun-in-the-room/
http://www.lostlibertycafe.com/index.php/2009/12/15/the-gun-in-the-room-part-2/

> Apie gydymą minčių eiga paprasta: būtinoji med pagalba suteikiama, visa kita, tik pačiam pageidaujant ir už tai sumokant.

Tai dar kartą klausiu - kaip paslaugos, kurios aš neužsisakiau, suteikimas pateisina pinigų iš manęs atiminėjimą?

--
Doc