Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Dex
Data: 2010-11-05 09:59:08
šitoj vietoj sorry, ne mano daržas, ne mano pupos. :)
Aš, nors iš princpipo teigiu, kad krūvos valstybės paslaugų galima
atsisakyti, arba jų mokėjimą perkelti ant tiesioginių jų vartotojų
pečių, bet apskritai, tokio dalyko, kaip bendrų susitarimų (ale moralė,
teisė, normos) aš neneigiu, ir manau, kad jis yra būtinas. Taip pat,
kaip ir meilė tėvynei.
Be to, būtų gerai, kad tas "bendras susitarimas" bent kartą per 50 ar
100 metų būtų iš tiesų pasirašomas ir svarstomas (visų piliečių), o ne
primetamas vos tik tau gimus.

Dex