Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: bet_kas
Data: 2010-12-03 10:59:59
Jei žiūrint iš IT pusės analogija būtų tokia

DNR kodas - geležis.
kultūra ir vertybės - programinė įranga.

Galima tiek savo programinę įrangą pritaikyt veikt kitokioje geležyje,
tiek kitokioje geležyje veikiančios programinės įrangos funkcionalumą
įtraukt į savo ir tos geležies gamintojus stumt iš rinkos

Gamtoje ir pats žinai, taisyklės paprastos - yra DNR kodas išlikęs ir DNR
kodas atrankos auka.
Žmonės turi teisę rinktis...

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:id7v59$fhv$1@trimpas.omnitel.net...