Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Faktas
Data: 2010-11-05 09:35:42
"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message news:ib0bqp$gsr$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne visai tiesa. Iki teismo čia niekas neprieitų, nes realiai Linas dabar
> net neprivažiuotų iki jo, nes greičiausiai būtu kažkokiu būdu
> sustabdytas, ir uždarytas.

taip, teoriškai. nes yra įstatymai/tvarka, pagal kurią negalima važinėti su tanku gatvėmis.
bet praktiškai kiek važinėjo kas su tanku ar sunkvežimiu, tai policija tik filmavo ir stebėjo, nieko nepadarė, kol tas neįstrigo.

 > Pasakos atveju, greičiausiai irgi neprivažiuotų, nes iki privažiuojant
> kažkam užkliūtų, ir lygiai taip pat privačių policijų būtų eliminuotas.

tai tu kabiniesi prie detalių. ne esmė ar jis važiuotų, ar kaip kitaip suniokotų, klausimas kas būtų su tavo namu, bizniu ar dar bile kuo, jei nebūtų jokių įstatymų?
kievinas apsiginkluso iki dantų ir dar mokės "stogui", kuris visas pajamas skirs kuo didesniam ginklavimuisi, nes reiks kariauti su kitu "stogu"?