Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Faktas
Data: 2010-11-09 10:10:15
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:ib0h6l$q7s$1@trimpas.omnitel.net...
Tu siūlai rinkti mokesčius iš manęs tam, kad man susirgus būtų galima mane pagydyti nepriklausomai nuo to reikia man to ar ne. Tikiuosi supranti, kad mokesčiai tai yra pinigų atėmimas jėga, t.y. jei kas nors nesutinka jų duoti ir priešinasi atimantiems, būna nušautas. Tai ir klausiu ar nušautum mane jei aš atsisakyčiau duoti tavo sugalvotą kiekį pinigų tam, kad paskui tu mane man susirgus pagydytum?

--
Doc