Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Dex
Data: 2010-11-05 11:11:37
kaip kažkada kažkas yra čia rašęs - žmonijai reikėtų gerokai patobulėti,
kad tokia sistema pradėtų veikti. Iš esmės ir su tuo aš sutinku. Taigi,
pasiekus tam tikrą lygį - tai veiktų. Todėl visiškai nėra tikslo žiūrėti
į praeitį todėl ir vadovautis menamais "faktais" ir prielaidomis, kaip
ten buvo seniau, nes
a) žmonės buvo kitokio išsivystymo ir pažinimo lygio ir
b) nes ta praeitis, deja deja, labai neaiški, o tamstos manymas kad
istoriją žino (tikrai žino) - man labai labai miglotas.

Dex

--
Dex

Audi Coupe Quattro 2.3 20V