Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-10 09:08:44
Aš visų, galinčių turėti palikuonių, bet jų sąmoningai neturinčių,
neskirstyčiau į kažkokias kategorijas ir nei juos vertinu neigiamai, nei iš
jų juokiuosi. Tai normalus žmogaus pasirinkimas, kai įvairūs gyvenimo
komfortai nugali gamtos šauksmą. Man tik gana idiotiškai atrodo tie, kurie
neturi palikuonių, nors šiaip gal ir norėtų jų turėti, vien dėl idėjos
kažkam išsaugoti daugiau žemės išteklių. Juk tuos išteklius vis tiek kažkas
sunaudos, ir savo sąskaita tu padidinsi tikriausiai tau negiminingų, ne
tokių protingų ir mažiau tausojančių išteklius genų rinkinių dalį žmonijos
genofonde. Žmogus, besirūpinantis gamtos išteklių išsaugojimu, tikriausiai
turės ir panašius palikuonis bei juos taip pat išauklės, tad tokiu būdu jis
žymiai daugiau prisidėtų prie savo norimo tikslo nei "iš idėjos"
atsisakydamas tų palikuonių.

O šiaip kad stabilizuojasi gyventojų skaičius žmonijos ilgalaikiam gerbūviui
tik į naudą, tik nemalonu, kai tai vyksta ne visur, ir iš ten, kur tai
nevyksta, masiškai skverbiamasi į ten, kur tai vyksta. Jei tas gyventojų
skaičiaus stabilizavimasis greitai įvyks ir likusiame pasaulyje (o kol kas
tendencijos tokios), tai apsaugos žmoniją nuo daugelio ateities problemų.

"Vasaris"  wrote in message news:ibcagt$2uj$1@trimpas.omnitel.net...

Tai aš ir siūlau panagrinėti pačio pateiktą ekstremalų atvejį - žaliuosius
nusprendžiusius neturėti palikuonių. Aš šitą argumentą norėjau įmesti toliau
diskusijoje ir jį turėjau, bet labai puiku, kad jūs RaR jį ištraukėt gerokai
anksčiau už mane.

Primenu variantus:

1. Bepročiai; galutiniai; nepagydomi. Blogas genų rinkinys, išnyks savaime.
2. Laikinas proto užtemimas, 35-40, ant paskutinės amžiaus ribos
"atsipagadys" savaime. Tai dabar vyksta su moterims LT, kurios atidėliojo
gimdymą iki paskutinio.
3. Liga, pagydoma, reikia nedelsiant gydyti, kad neužsikrėstų kiti (tarkime
perdavimo būdas nesvarbus).
4. Racionalus elgesys, naujas artefaktas žmonijos raidoje, galbūt naudingas
rušiai ne kaip pats savaime, o kaip katalizatorius kitiems.
5. ...

Aš dar kartą primenu, kad man komunizmo ir visi kiti statytojai ir
pritempinėtojai neįdomu. Man žymiai įdomiau ne tai ką turime, o ką dar
galime išbandyti.