Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-04 22:40:43
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:iaulua$39h$1@trimpas.omnitel.net...
> O šiaip dėl tų mokesčių - tai techniniai dalykai. Ne taip seniai čia buvo
> ažiotažas dėl sveikatos draudimo. Nes tikrai problema, kai nemoka sveikatos
> draudimo mokesčių, bet naudojasi valstybinių sveikatos įstaigų paslaugomis.

Kokie dar techniniai dalykai? Pensijinė ir privalomosios sveikatos apsaugos sistema - politikos, o ne ekonomikos aspektas. Atėjo "ekonomistai" ir pasakė, kad aš neefektyviai valdau savo asmeninį antrinės pakopos fondą (iš savo 4 metų perspektyvos, o ne iš mano 40 metų karjeros), ir nurėžė įmokas. Taip, jis prieš metus katastrofiškai buvo prastas, nes pas mane 100% į akcijas, o dabar jau vėl viršija prieškrizinį lygį. Bet tie ekonomistai nematė, kad aš į fondą pasirašiau, kada akcijos buvo pakankamai žemai, po to jos pakilo, po to nukrito, ir taip iki mano pensijinio amžiaus -10-15 metų pasikartos dar bent 3-4 kartus, jei globali sistema nesubirs anksčiau. Ir man jų nereikia, kad aš sugebėčiau nueiti ir persirašyti į konservartyvų fondą, kada matysiu, kad iki pencijos liko nedaug, o ciklas parankus.
Toliau - aš savo sveikatos istoriją žinau ir žinau visas paveldimas ligas ir rizikas iki prodiedukų. Kokio velnio esu perdraudžiamas nuo to, ko man nereikia? Kad bobutės eitų pas BP gydytoją, kur ir man reikia, vietoje to, kad eitų į PSC?

> Dėl pensijų, tai dabar ten iš viso makalynė. Esant normaliai pensijinio
> draudimo sistemai tokių susipratimų būtų mažiau - žinotum kur ir kiek moki.

Nėra normalios draudimo pensijinės sistemos, valdomos valstybės. NĖRA. Valstybės atsakomybė apsiriboja kadencija.