Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Dex
Data: 2010-11-05 13:20:10
kiek žinau, kalba eina apie monopolių panaikinimą (bent jau Doc
pastoviai juos smerkia).
Valdžios teikiamos paslaugos ir yra monopolinės. Todėl nėra jokio
pagrindo manyti, kad atidavus žemėtvarką ir kelias rankas, kaina pašoks
100x. Kaip ir su privačia policija, kaip ir su kitais dalykais. Vėl gi,
nesakau, kad 100 proc. visų paslaugų įmanoma būtų atsisakyti - čia
labiau Doc sritis. Aš manau, kad didžiosios dalies galima būtų
atsisakyti (masiškai), paliekant tik susimokėjimą už paslaugą pačiam
interesantui.

Dex