Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-05 12:03:23
Galiu pasakyti, kad von Mises nebuvo anarchistas. Jis buvo tik išvystęs
vienos krypties ekonominę srovę remdamasis, mano nuomone, nevisai moksline
metodologija. Ši ekonominė srovė pasaulyje šiuo metu nėra itin įtakinga. O
austrų mokyklos kūrėjai iš viso buvo įtakingi Austro-Vengrijos imperijos
pareigūnai jos klestėjimo metu. Tuo metu dar gerai veikė gana laisva rinka
be jokių socialinių garantijų ir jie aukštino tokią sistemą kaip
akivaizdžiai efektyviausią. Ir jie tikrai toli gražu nebuvo anarchistai -
valstybininkai tiek savo mąstymu, tiek daugelis ir užimamomis pareigomis.

Į anarchizmą dalis dalis austrų mokyklos atstovų nuslydo daug vėliau,
praeito amžiaus antroje pusėje-pabaigoje. Ir pagrindinis jų ideologas -
senstantis Rothbard'as.

"Dex"  wrote in message news:ib0ids$s6t$1@trimpas.omnitel.net...

tikėti ar netikėti - čia visiškai ne į temą. Aš netikiu Doc teorijomis,
bet modeliuoju situacijas pagal Doc teiginius ir gaunu rezultatą. Deja,
tų teiginių per mažai, kad atsakyti į visus klausimus. Perskaičius visą
Miseso teoriją, manau, būtų gerokai aiškiau. Kaip man, taip ir oponentams ;)

Dex