Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-06 23:00:10
Vasaris rašė:

> Būtent todėl kaip alternatyvą pasiūliau tavo bado scenarijui labai
> objektyvų kontr-elgesį, su pozityviu pavyzdžiu.

Man čia tokia mintis kilo...
Doc visa savo (ideologine) esybe neigdamas socializmą (na, socialumą),
kartu apeliuoja į labai socialias (socialios struktūros, esmės, nes
visuotines, visų vienodai suvokiamas ir gerbiamas) vertybes, kaip
moralė, teisingumo jausmas/samprata. Tokia įdomi (ideologinė) prieštara...

p.s. o į komentaro citatos temą, tai pozityvus scenarijus tokioje
situacijoje, Vasari, taip pat gerokai ideologizuotas, nes žmogus tokioje
situacijoje pasielgs *žmogiškai* (tai jokiu būdu nereiškia humaniškai,
nes tai gali reikšti ir: savanaudiškai, niekšiškai, brutualiai). Na
niekaip aš neįžvelgiu to pamatinio, kone instinktyvaus, instituto
(teisingumo, prigimtinių teisių, moralumo), kurio žmonija iš esmės
vienodai, savaime laikosi/laikytųsi, kuriuo vadovaujasi/vadovautųsi (jei
tik ne kažkokia valdžia, kuri „gadina“ reikalus...)