Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-16 18:12:30
Kas bendro tarp vakariečių ir musulmonų pvz. ? O kiniečiai ? O Afrikos negriukai su kalašnikovais ?
Koks procentas priims jų interesus kaip savus, aukosis dėl jų ? pagaliau koks procentas pakęs, jei
staiga pamatys, kad laiptinėj kaimynai pasikeitė į minėtus ? (ne į imigrantus, bet vat sakykim prabundi
- o greta įsikūrė Somalio piratai, su savu ūkiu, su savais kalašnikovais, su savu bizniu...).