Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-12 23:34:47
"Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:ibk5ca$rdh$1@trimpas.omnitel.net...

> Man rūpi ne liaudis. Man rūpi sistema, kurios dalis yra liaudis, bet tik dalis, o ne visuma.

> Nuolankiai prašau man paaiškinti, kurioje vietoje matote komunizmą? Nes aš dėl visa ko atsiverčiau apibrėžimus ir pusę valandos sėdėjau ir galvojau, kur čia galėjo būti pritempta. Neradau.

Bendrumas jau vien tame, kad abu remiatės klaidingu realybės suvokimu (konkrečiau - klaidingai
suvokiat žmogų, žmoniją, jos veikimo motyvus).

> Dėl savikastracijos - jums čia kaip buliui raudonas skuduras - tipo argumentų argumentas. Aš gi sistemingai parodžiau, kad tai tik vienas iš kelių scenarijų ir itin ekstremalus. Jis tinka tik kaip lakmuso popierėlis (true/false), bet ne kaip kiekybinės analizės reagentas.

Koks dar čia argumentas ? Tiesiog įvardijau tavo pažiūras taip. Reikia gi į stalčiuką padėt, ant
stalčiuko etiketę užrašyt. Vat ir užrašiau: "savikastracinis komunizmas". Nepatinka ? :) Siūlyk savo
varijantą.

> [...]
>
> Jei su auto-ironija, tai blogis, anot autoritetų - nemarus :-)
>
> Ar sugebėtum prisitaikyti auto-ironiją sau? (retorinis klausimas)

Nežinau. Ir šiaip jau užkniso rašyti, labai nesuvokiu kaip atskirti atsaką nuo teksto.
Gyvai bendrauti patogiau visgi būtų. Mielai sudalyvaučiau.