Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-09 22:36:47
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:ibb9q5$mkd$1@trimpas.omnitel.net...
>o ar tau kas nors sako dėl kokių nors prekių?
> kam vėl kiši avarlyne ar maisto prekes? Aš tavęs tiesiai šviesiai klausiu dėl įstatymų, taisyklių ir kitos tvarkos, o tu kaip kalbėjai apie dešreles ar batus, taip ir nenustojai.
>
> Net jei leidžiama daug gamintojų, vistiek jie privalo tai daryti pagal taisykles.
> Yra visokios higienos ir t.t.
> Tai tu man netrolindamas paaiškink kaip viskas veiks absoliučiai be jokios valdžios, bendrų taisyklių ir t.t.

Gal gali man paaiškinti, kaip veikia frančizės be jokių valdžios taisyklių? T.y. Macdonaldas tiražuoja savo veiklos modelį, įskaitant ir reikalavimus, kiek turi klaunų sėdėti ant suoliuko, kiek vidutiniškai turi truki mėsainio gamyba, ką papildomai turi pasiūlyti pardavėjas? Ir kažkodėl frančizės turėtojai labai mielai ją ima, laikosi reikalavimų ir moka %.

Esmė tik tame, kad Doc ir jo ideologinės pakraipos idėjų nėra kur išbandyti praktiškai, ir niekas neleis tokios sistemos, nes kol kas yra gerokai paprastesnės. O jos paprastesnės yra todėl, kad tipinis rinkėjas niekados nesugeba pasirinkti racionaliai. Todėl ir vyrauja sistema, kuri remiantis neracionaliais sprendimais suformuoja pati save. Jeigu Doc pabandytų išeiti į gatvę ir savo idėjas pasiūlyti tūlai publikai, jo nesuprastų lygiai taip pat, kaip ir marsiečio, nes tūlas žmogus gerokai elementaresnių sprendimų, perlipančių jo asmenį nesugeba išspręsti.