Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Dex
Data: 2010-11-05 09:12:27
puse minties praleidau :))

žodžiu, kadangi pasakoje esame ne tik aš ir Linas su haremu, o ir
daugiau piliečių, tarkim, vydančių ūkinę veiklą ir gyvenančių ramiai ir
gražiaim (o ką daugiau jie galėtų daryti?), ir mokančių savo policijai,
tai greičiausiai Linas jau būtų prisidirbęs tiek, kad a) sėdėtu kur nors
uždarytas privačiame kalėjime, b) kaip sakiau, būtų užkastas, nes
prisidirbtų svetimoje žemėje, kur su juo niekas nesicackintu :)

P.S. parodyk man nors vieną žmogų, kuris norėtų eiti dabar į karą, na ir
paprastumo dėlei - į II pasaulinį karą, nes dabar truputi ne tos galimybės.

Dex