Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-08 22:26:24
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ib98au$ogc$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu tai prašom, pateikite tą savo komunizmo modelį nuosekliai, ba kažkaip
> tuščiai daba skambat. IMHO komunizmas yra bolševizmas (kitokio realaus
> modelio niekur pasauly nebuvo - ir tai man pakankamas ir neapskundžiamas
> argumentas).

Komunizmas bus tada, kada, mes gyvensime ne kaip viena, egocentriška arogantiška masinės extensyvios totalinės žemdirbystės kultūra, o tik kaip viena iš planetos rūšių, tegu ir su unikaliomis savybėmis. "Komunizmas" tarp žmonių manęs nedomina, nes jis linkęs žlugti, kaip neturintis biologinio pagrindo