Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-12 21:46:52
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ibiqmn$v00$1@trimpas.omnitel.net...
> Remiantis jūsų filosofija, reikėtų nieko nedaryti. Nes realių dalykų neverta
> daryti tol, kol nebus padaryti neįmanomi dalykai.

Remiantis mano filosofija, vertėtų prieš puolant stačia galva žemyn, dėl visa ko pasimatuot gylį. Ypač prie dabartinių tempų. Kiek dienų skyrėt per paskutines 365 dienas pagalvot, ką darot gerai, o ką ne, ką galite daryt kitaip?

Potekstė: jūsų siūlymas riboti "privalomą valstybinį" darbo laiką neatrodo taip jau idiotiškai mano filosijos kontekste.