Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Dex
Data: 2010-11-05 09:01:05
Norint uždirbti daug pinigų (kad pirkti tankus ir lėktuvus) reikia
elgtis kažkiek racionaliai, būti ar prekybininku, ar amatininku, ar
šiaip kažkuom nekvailu (todėl ir poelgiai turėtų būti racionalūs).
Plėšikaujant, kaip ir minėjau, ilgai nepratemptum. Nes niekas netrukdytų
visam rajonui susimesti ant to, kad tave greitai surasti ir išrūkyti.
Be to - sakai samdytum kiečiausią saugos tarnyba? O aš manau, kad nė
velnio. Labai didelė tikimybė, kad saugos tarnybos vadas pats tave
nusiųstų anapilin. Visgi teisingumas (vidinis, kiekvieno žmogaus) niekur
nedingtų, net ir gyvenant kitokioje sistemoje. O greičiau atvirkščiai -
išsiskleistų.

P.S. beje, sutinku, kad dalies žmonių poelgiai nėra racionalūs. Bet tai
nereiškia, kad visi imtu plėšikauti vietoj to, kad dirbti kažką naudingo.

Dex