Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-03 16:39:13
Vat tau argumentas prieš ant pirštų: nė viena paslauga pasaulyje nėra teikiama be valdžios,
nes be valdžios viskas susiveda į "o mano kuoka didesnė"; kai kuokų didumo aiškinimosi
periodas baigiasi - turime valdžią (valdžia - tai tie, kurių kuoka didžiausia).

Iš esmės tai yra tik valdžios apibrėžimo traktavimas ;)

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:iarr5t$2va$1@trimpas.omnitel.net...
Ant pirštų paaiškint nėra kas veikt - pvz.: "teisėsaugos paslauga be valdžios būtų teikiama lygiai taip pat kaip kad ir bet kokia kita paslauga, kuri šiandien yra teikiama be valdžios". Visa bėda, kad net ir tiems, kuriems iš tiesų įdomu (nekalbant apie trolius), būna sunku tai suprasti, užtat nuoroda į išsamesnį paaiškinimą gali padėti.

--
Doc