Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-07 10:08:28
Patobulinęs save, susiduri su kitų netobulumo problema. O kai pradedi
tobulinti kitus, visiškos laisvės siekimas pavirsta visiškos nelaisvės
realybe. Tad jei kada atsiras ir sąlygos bevalstybei visuomenei, tai įvyks
savaime. O kol kas geriau daryti tai, ką įmanoma padaryti.

"Vasaris"  wrote in message news:ib4mgi$2lq$1@trimpas.omnitel.net...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ib4flc$una$1@trimpas.omnitel.net...
> Iš esmės su viskuo sutinku. Bet čia tokios problemos kyla tiems, kurie
> negali gyventi valstybėje (o gal ir aplamai žmonių bendruomenėje). Man gi
> racionaliau atrodo tobulinti valstybinę santvarką.

Mano kuklia nuomone, reikia ne tobulinti valstybinę santvarką, kuria vis
vien kas nors nebūtų patenkintas, o tobulinti save, kad valstybinė santvarka
taptų nebereikalinga, arba itin mažai reikšminga išnara.