Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-09 09:31:43
Norėčiau patikslinti teiginį apie genetiką. Komunizmo statytojams genetika
buvo nepriimtina todėl, kad ji prieštaravo jų būk tai jau surastam būdui
suformuoti komunistinei santvarkai tinkamus žmonės - juos nuo mažens
tinkamai auklėjant. Genetika teigia, kad tik gimusio žmogaus smegenys nėra
"tuščia lenta", ir vien auklėjimu visų jo instinktų nepakeisi, kad ir to
paties įgimto egoizmo. Įvaldžius žmogaus genų inžineriją ir detaliai
išsiaiškinus kaip genai apsprendžia instinktus ir būdo bruožus, -izmų
teoretikams atsiveria naujos galimybės.

Tik tiek, kad toje vienodų savo egoizmo nebuvimu individų masėje gana
greitai vėl įvyktų mutacijos, kurių nulemiamas egoizmas įgytų pranašumą
prieš kitus individus, ir per kažkiek kartų susiformuotų panaši savo
instinktais ir egoizmu žmonija, kokia yra ir dabar. Juk tai gamtos dėsnis -
daugėja tų organizmų, kurie sugeba palikti daugiau palikuonių ir atsikovoti
daugiau savo ir savo palikuonių išgyvenimui reikalingų išteklių. Norėdami to
neleisti, -izmų vadai turėtų stabdyti šį procesą ir griežtai viską
kontroliuoti. Bet tai jau nebūtų bevalstybė forma, o diktatūra ir vergovė.
Taigi, man tie -izmai net teoriškai neįmanomi, jie gali veikti tik kaip
idėja, padedanti valdyti žmones - "siekiame didelio ir kilnaus tikslo, dėl
to galima ir pakentėti...".

Visokius visuomenės valdymo, ekonomikos teoretikus galima suskirstyti į dvi
kategorijas - problemas nagrinėjančius moksliniu metodu ir tą požiūrį iš
dalies ar visai atmetančius. Besilaikantys mokslinio metodo atsižvelgia į
egzistuojančias gamtoje taisykles ir bando sistemą priversti kuo geriau
veikti pagal jas (nesvarbu, ar tai liberalai, ar socialdemokratai, ar kt.).
Nesilaikantys mokslinio metodo (visokie -istai) bando sistemą kurti pagal
savo norimas taisykles, nors realiai tų taisyklių jie niekaip pakeisti
negali.

"Vasaris"  wrote in message news:ib9qvo$efa$1@trimpas.omnitel.net...

"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
> Dar vienas masinis genetikas. Tai jau vėl perdarinėsi netinkamus realius
> žmones, kad
> atitiktų tavo idealo sampratą ? Pradėk nuo savęs, pasikark, šiandie, čia
> ir dabar.

Juo toliau juo linksmiau :-) Anot RaR, genetika ir komunizmas buvo
nesuderinami. Gal nori pasirinkti, pagal ką man kartis - ar pagal komunizmą
arba pagal genetiką? =)

Alvidon, pardon, suklydau rinkdamasis kam replikuoti, ir taip priversdamas
jus atskleisti už jūsų alter-ego esančią stačiakampio figūrą.