Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Dex
Data: 2010-11-05 13:14:09
tai vat šitoj vietoj aš ir nesutinku du Doc.
O šiaip jau, nepaisant to, kaip tu valdysi savo turta (ar ne savo), nuo
to nesikeis esminis dalykas - žmonių užimamas arealas, kuriame n metų
gyvena kažkokie tai žmonės (greičiausiai vienos tautos, bent dauguma),
kalbantis kažkokia viena kalba ir pan. Šitie dalykai neprivalo keistis
vien todėl, kad pakeisime požiūri į valdžią. Matai, aš neneigiu
valstybės, labiau tik nereikalingas valdžios paslaugas.

Dex