Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Doc
Data: 2010-11-03 23:03:35
"donisg" <donis@_trinti_splius.lt> wrote in message news:iasgkv$rpi$1@trimpas.omnitel.net...
> Papasakok kaip tavo manymu turėtu atrodyti visuomenė be valdžios?
> Man tikrai idomu kaip tu tai isivaizduoji.

Jei trumpai - labai panašiai kaip ir dabar, tiesiog atiminėti pinigus iš žmonių būtų nelegalu visiems be išimties, nesuprantu kas čia tokio ypač šokiruojančio ar nesuprantamo. Jei išsamiai - gali pasiskaityti pvz. čia: http://www.freedomainradio.com/FreeBooks/PracticalAnarchy.aspx ir čia http://www.freedomainradio.com/free/books/FDR_4_PDF_Everyday_Anarchy.pdf

> Iš to ką čia dėstei, peršasi tik viena išvada: tau nepatinka kaina kuria sumoki už valstybės paslaugas?

Hmm, nieko panašaus nesu sakęs. Man labiausiai nepatinka tai, kad žmonės, iš kurių valdžia atiminėja pinigus grasindama fiziniu susidorojimu, vadina šį veiksmą paslaugų pardavimu ir bullyina tuos, kurie sako tiesą.

--
Doc