Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-10 00:19:42
Vat !!!
Mano ir (manau) RaR požiūris: žmonėms (kaip ir visai gyvajai materijai) būdinga
plėstis ir gerinti savo egzistencijos sąlygas. Iš to vienareikšmiškai seka, kad
mes traktuojam tave, kaip eilinį "reikia sunaikinti šią netikusią veislę, išvesti naują
ir tadu jau bus laimė/komunizmas/anarchija (reikiamą pabraukti/įrašyti)".
Grynai mintiniai "eksperimentai" "kas būtų jei žmonės staiga pataptų kitokiais"
- nu neidomu, visiškai neidomu.Žmonės yra kokie yra. Ir nesikeičia. Niekad.
Kai pasikeis - tai jau bus nebe žmonės, mes būsim šalia dinozaurų, tokie pat
iškasenos. Kitaip sakant tų nori mus privest prie diskusijos "o kas galėtų būti
išnykus žmonijai", na o mums tai neidomu.