Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-03 19:02:10
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:ias35e$d57$1@trimpas.omnitel.net...
> Tu geriau daug netuščiažodžiavęs tiesiai parašyk - ar privatūs reketininkai tavo vertinimu elgiasi gerai, ar valdiški reketininkai
> elgiasi blogai, ar tiek vienų, tiek kitų veiksmai yra neutralūs (kaip pvz. veiksmas užsidėti kepurę).

Pardon už diskusijos pavogimą, bet: mano kulia nuomone ne reketininkai vieno ar kito šerių ar plauko elgiasi gerai ar blogai, o reketuojamieji elgiasi blogai, kad jie leidžiasi reketuojami. Ir reikia apeliuoti ne reketininkų savimonę, o į savo valią nebūti reketuojamam. Nori pakeisti pasaulį - pradėk nuo savęs.

> Tai tu kirpėjai sumoki tik todėl, kad bijai valdžios?

Aš kirpėjai sumoku todėl, kad esu civilizuotas ir vertinu jos darbą. Bet niekur neteigiu, kad kitomis aplinkybėmis (pvz.: būdamas necivilizuotas arba nusprendęs, kad jos darbas man nepatiko), nesielgčiau kitaip - nemokėčiau. Jūsų abiejų problema, kad jūs imate izoliuotus atvejus iš konteksto ir bandote daryti generalizuotas išvadas. MKN, civilizacija ir ekspansinė totalitarinė agrarinė kultūra yra didelis blogis (taip pat kaip ir kapitalizmas), bet mes kol kas nesugavojome (o gal ir pamiršome?!), kaip gyventi kitaip. Nagrinėti, kaip viską supaprastinti ir padaryti geriau mes galime, bet būtų idiotizmas grįžti ten pat, kur jau buvome ir pabandžius daryti tą patį, tikėtis kitokio rezultato. Barbarų istorija jau buvo, kam tą kartot.

> Nepaisant to, kad klausimai skirtingi, abi paslaugos be jokių problemų gali būti teikiamos be valdžios. Kaip tai galėtų būti daroma atsakiau trumpai, išsamiai atsakyta mano duotose nuorodose.

Taip galima, bet kažkodėl arba niekas jų neteikia (nes kažkas nedabrendo iki to), arba teikia ir nesiafišuoja (nes neformalus reguliavimas veikia puikiai), o "valstybės" skydą palieka tam, kad žmonės, kurie totaliai bijo bet kokio neapribrėžtumo, turėtų atitinkamą iliuziją. Problema, kad jau nebeliko žemės lopinių, kuriuose anarchistai galėtų įrodyti savo pranašumą, arba būtų paneigti patys. Bet aš garantuoju, kad jeigu varteliai atsidarys, ir NASA pasiūlys vienpusius bilietukus į Marsą, visi prijaučiantys galės bolotiruotis į naujų socialinių formų Biosferą-2.