Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Dex
Data: 2010-11-05 10:03:22
nelabai galiu rezultatyviai atsakinėti į situaciją, kuri yra ne mano
sukurta ir aš net iki galo nežinau joje egzistuojančių taisyklių. :))

Bet iš šalies žiūrint į diskusiją, man Doc kelia didelę pagarbą,
akivaizdžiai su sh... sumaldamas daugumą pašnekovų.

O kad diskusija būtų rezultatyvesnė, tikrai reikėtų paskaityti jo duotas
nuorodas, kurių, prisipažinsiu, pats nesu skaitęs.

Nes dabar gaunasi, kad kaunamės (diskutuojame) Doc teritorijoje, pagal
jo (ar Von Mises taisykles), kurių nežinome :DDD

Dex