Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Faktas
Data: 2010-11-04 14:47:57
Dėl valstybių tai jos ir stoja į visokias sąjungas, kur viena kitą saugo, už nugaros stovi stipresnis, va ir nepuola.
jav su rusija juk ilgiausiai, bijodami, kad kitas neužpultų, gąsdino viena kita kuri galingesnius ginklus turi.
o kur dabar karai vyksta, tai ką - susitaria kas nors gražiai? atėjo ir pradėjo kariaut pasakodami, kad osamos ieško.
o nekalti žmonės turi bėgt viską metę.

dėl nuorodų, tai kas tau jas skaitys?
nu jei kažkokia mintis patiko iš jų, tai ir pateik trumpai, o ne imk nuorodą ir pats negrinėkis ten turėtų viskas gautis.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:iau7b1$ccq$1@trimpas.omnitel.net...
O kas sureguliuoja santykius tarp valstybių? Gi ten visiška anarchija, t.y. valdžios nebuvimas. Nepaisant to, kad valdžios už karus pačios nemoka (atima pinigų už karus iš valdomų žmonių), karų vyksta palygint nedaug, dažniausia iškilus problemoms (pvz. vienos šalies pilietis padarė nusikaltimą kitoje šalyje) yra vienaip ar kitaip taikiai susitariama. Jei kariaujantiems reiktų už karus susimokėti patiems, jų būtų daug kartų mažiau. Nepaisant to jei bijoma, kad savivaliaus teisėtai atiminėti tavo daiktų negalinti organizacija, nesuprantu kodėl nebebijoma tų, kurie teisėtai atimti iš tavęs gali ką nori, kiek nori ir kada nori.

Šiaip tai šiame thread'e esu davęs pakankamai nuorodų, kuriose šitie klausimai yra išsamiai atsakyti, jei tik iš tiesų kam nors įdomu, galima pasiskaityti.

--
Doc