Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-03 19:15:48
Tai dabar prašau, po konstruktyvios kritikos, paaiškinti: kaip tu nori išspręsti reketo problemą:

1. Pasidaryti stipresnis, kad tavęs nereketuotų. Tai nereiškia, kad tapęs stipresniu, privalai kitus reketuoti. To pavyzdys - kai kurių rytų valstybių, tam tikrų istorinių momentų garbės kodeksas, kad karys apsigynęs nuo priešų ir išskerdęs visus, kurie ten kariavo, pats pasismeigia ant kalavijo, kad neperduoti savo žiaurumo saviems/tautiečiams/vaikams.

2. Susirasti dar stipresnį reketininką, kuris galbūt bus suinteresuotas nureketuoti tavo tiesioginį reketininką, ir tas tiesioginis reketininkas nejodys tavęs, o didžiajam būsi per mažas.

3. Užsidėt rožinius akinius, pasiimti akmenines lentas su kažkiek įstatymų, stovint pavėjui, tikėtis, kad "viskas bus gerai"

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:ias4sn$euu$1@trimpas.omnitel.net...
Insult to injury ala aiškinimas "pats kaltas, kad tave reketuoja / prievartauja / muša / etc." yra chrestomatinis Stokholmo sindromo kamuojamo asmens pavyzdys, o insult to injury dažnai yra žiauriau nei originalus injury.

--
Doc