Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-03 18:58:19
Vertinant dėsningumus kaišioti "blogas/geras" - kvaila ir vaikiška.
Dėsningumams netaikytinos moralinės normos. Gamta nesusijus su morale.
Moralė - tik žmogaus proto produktas, tik žmogaus proto veiklos rezultatas,
daugiau nieko. Gamtoje (relaybėje) moralė neegzistuoja.
Reketininkai - tai tik nebrandi valstybinės valdžios forma, pusfabrikatis,
tarpinė pakopa. Privatūs jie ar ne - klausimas sudėtingesnis, nei atrodo.
Monarchija (įskaitant ir modernias jos formas - komunizmą bei fašizmą)
labai arti savokos "privati valstybė".

Bet kokia ūkinė veikla yra neįmanoma be apsaugos. Apsauga - pirminis poreikis.
Prifantazuoti sėdint patogiam kabinete su tauraus gėrimo taure rankoj galima
daug ką, realybėj gi visad atsiras kas su kuoka, ir tas fantazierius tą kabinetą
bei tą taurę bei tą galimybę fantazuot turi tik dėka jau egzistuojančio prievartos/
kontrolės mechanizmo; kitaip artų jis svetimus laukus ir baukščiais dairytus į
prižiūrėtoją su kuoka.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:ias35e$d57$1@trimpas.omnitel.net...
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ias11a$b10$1@trimpas.omnitel.net...
> Vertinant dėsningumus kaišioti "blogas/geras" - kvaila ir vaikiška.
> Yra tokis dėsningumas: kaip gamta nemėgsta tuštumos, taip ir žmonių bendrija bevaldystės.
> Kažkas visad vistiek tą valdžią pasiims. Būtinai pasiims.

Tu geriau daug netuščiažodžiavęs tiesiai parašyk - ar privatūs reketininkai tavo vertinimu elgiasi gerai, ar valdiški reketininkai elgiasi blogai, ar tiek vienų, tiek kitų veiksmai yra neutralūs (kaip pvz. veiksmas užsidėti kepurę).

> Kas link kirpėjų: kirpėja gali užsiimti bizniu tik kieno nors kuokai prižiūrint tvarką. Valstybės
> ti ta kuoka ar reketininko - tai jau visuomenės pasirinkimo reikalas (somaliečiams labiau
> patinka reketininkai). Realus pasaulis su realiais žmonėmis nu niekaip nemokės kirpėjai,
> jei galima atimt

Tai tu kirpėjai sumoki tik todėl, kad bijai valdžios?

> Gal kokis šimtas-kitas ir mokės, ale kokis šimtas pirmas visgi ateis su
> kuoka. Ir kų tadu kirpėja ?

Apsispręsk apie ką kalbi - ar apie tai, kad a) jokios paslaugos, įskaitant kirpimo, negali būti teikiamos be valdžios (ką keliais post'ais aukščiau ir nepagalvojęs teigei); ar b) kad kirpimo paslaugos kuo puikiausiai gali būti teikiamos be valdžios, tačiau apsaugos paslaugos negali būti teikiamos be valdžios. Nepaisant to, kad klausimai skirtingi, abi paslaugos be jokių problemų gali būti teikiamos be valdžios. Kaip tai galėtų būti daroma atsakiau trumpai, išsamiai atsakyta mano duotose nuorodose.

--
Doc