Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-11 22:09:27
Tamstai neaišku kur veda visuotinė savikastracija ? ;))))
Kaip liaudis sako "iš didelio rašto išėjo iš krašto"...

Prie ko čia scenarijai ???
Yra paprastas dėsningumas: visuomenei pasiekus tam tikrą gerovės lygį jos vislumas sumažėja.
Visa kita - tuščias oro virpinimas. Nuo kažkokių kelių intelektualų pasvaičiojimų nieks nepasikeis.
Liaudžiai giliai nusišikt ant tų intelektualų bėdavojimų dėl žmonių pertekliaus niokojamų draustinių
bei kitokių "resursų". Liaudis nori duonos ir žaidimų. Jau prieš pora tūkstantmečių protingesni tai
pastebėjo.

Kaip gyvuos vakarietiška civilizacija toliau - tai išties idomu (ir musie vienintelis tikrai man idomus
reikalas).