Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-08 23:44:24
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ib9oru$cio$1@trimpas.omnitel.net...
> Dar vienas masinis genetikas. Tai jau vėl perdarinėsi netinkamus realius žmones, kad
> atitiktų tavo idealo sampratą ? Pradėk nuo savęs, pasikark, šiandie, čia ir dabar.

Juo toliau juo linksmiau :-) Anot RaR, genetika ir komunizmas buvo nesuderinami. Gal nori pasirinkti, pagal ką man kartis - ar pagal komunizmą arba pagal genetiką? =)

Alvidon, pardon, suklydau rinkdamasis kam replikuoti, ir taip priversdamas jus atskleisti už jūsų alter-ego esančią stačiakampio figūrą.