Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-06 22:43:26
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ib4brv$s80$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne tik nuosekliai, bet komunizmas aplamai niekur nebuvo išbandytas, nes tai
> yra teorinė bevalstybinė anarchistinė santvarka. Taigi ji realiai negali
> egzistuoti kaip ir kitos anarchijos dėl čia jau išsamiai aptartų priežasčių.
> Buvo tik valstybės, kurių oficialus tikslas - komunizmo sukūrimas. Bet
> realiai tai jose kaip tik buvo itin didelis valstybės vaidmuo.

Ji gali egzistuoti, bet tikrai negali egzistuoti prie tokio žmonių kiekio. Be abejo aš nesiūlau nenatūraliai sumažinti gyventojų skaičių, kad tai išmėginti, arba įrodyti. Norint bevalstybės santvarkos, būtina, kad kiekvieno individo galios paritetas būtų visiškai vienodas ir iš esmės absoliutus. To negaliu įrodyti individo lygmenyje, nes iki to mums dar plaukti per devynias marias (ne robotais galbūt, o kiborgais/antžmogiais). Bet valstybės, kaip vieneto lygmenyje, tą itin lenva įrodyti - nė vienoje valstybėje su masinio naikinimo ginklais (vienodu maksimalios galios paritetu) jokia kita šalis nešeimininkauja, ir dar nėra nė vieno atvejo, kad kelios šalys susimestų į vieną darinį ir iščirškintų kokią mažesnę. Zo, bet kurio anarchisto tikslas būtų ne pašalinti valdžią, o elementariai tapti tokiu pat galingu, kad valdžia jo nesugebėtų pajungti savo valiai, ir bet koks konfliktas abipusiai taptų ekonomiškai nenaudingu elgesiu.