Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-05 15:30:11
Tik bėda, kad vienos firmos dokumentai užregistruoti pas tą notarą, kurį
pripažįsta tik jos teismas, pas kitą - atvirkščiai. Bet ir iki teismo
nedaeis, nes nesusitars į kurį eiti - iš karto aišku kad mano teismas
nuspręs mano naudai, varžovo teismas - varžovo naudai. O jei teismas bendras
ir notarai bendri - tai jau ta pati valstybė su tuo pačiu teisingumo
struktūrų monopoliu. Jeigu nematai aklavietės, vadinasi esi aklas.

"Dex"  wrote in message news:ib0qs6$a79$2@trimpas.omnitel.net...

yra krūvos lydinčių dokumentų, kaip kad pirkimo pardavimo sutartis,
notarų įrašai knygose ir pan.

Dex