Tema: Ats.: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-05 12:16:08
Apie kokį žmonių tobulėjimą ar "tobulėjimą" Doc minčių link tu kalbi, jei mes negalime išsirinkti valdžios, kurios sprendimais būtume patenkinti (kalbu visur apie daugumą)? Jei nesugeba įsisavinti, kad populiarūs ir reikalingi sprendimai nėra vienas ir tas pats? Kokio sąmoningumo lygio reiktų, kad įgyvendinti plika idėja paremtiems dalykams, kurie pasmerkti žlugti iškarto, kai susiduria su žodeliu "per" - per didele agresija, per dideliu nelogiškumu, per....?

"Dex" <virginilijus@one.lt> parašė naujienų news:ib0ho9$r52$1@trimpas.omnitel.net...