Tema: Ats.: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-03 16:48:39
Kam tu tam troliui aiškini? Jis gi aiškina visiems, kaip reikia gyvent, kai tuo tarpu pats gyvena kitaip. Pateikia nuorodas į kažkokias nesąmones, kai tuo tarpu paskui paklausus apie elementarias logikos klaidas jis savo galva nieko negali atsakyti...

"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> parašė naujienų news:iars6h$4oi$1@trimpas.omnitel.net...