Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-16 23:43:32
Teologijos moksle neprivalo, tik vat kad tai ne mokslas aukščiau aptarta
prasme. Viskas būtų nieko, ale šiais laikais "mokslas įrodė" yra itin
veiksminga šamaniška frazė. O veiksminga todėl, kad žmonės žino
kalnus pvz., kai tai tikrai veikia. Tik nevisi suvokia, kad veikia tik tuo
atveju, kai mokslas apibrėžiamas labai griežtai (koreliacija su realybe).

Šiaip man mintis kilo daba berašant: o gal šio "griežtojo mokslo" kilmė
fizikoj randas tik todėl, kad fiziką daug mažiau nei kokią biologiją,
kontroliavo religija ? Nors aišku buvo ir technologinės galimybės
(instrumentai) ir didis poreikis visuomenėje (dėl industrializacijos).
Juk principe tas "greižtasis mokslas" savo laiku buvo mastymo revoliucija:
nuo šimtmečiais gyvavusios tradicijos "o ką šiuo klausimu sakė bažnyčios
korifėjai beigis Aristotelis" pereita prie bandymų (išdrysimų) patiems
galvoti "o kaip gi tai galėtų veikti ?".