Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-16 00:27:02
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ibkbtq$2i0$1@trimpas.omnitel.net...
> Lygiai taip pat galiu pareiūkšt: kaip paprasta gyventi nusispjovus į būtinybę atsižvelgti į teorijos
> koreliaciją su realybe. Šitaip gyvenanat net terminai nebesvarbu ;)

Yra stadija, kada atlieki laisvas asociacijas ir kada pereini prie kvantifikuojamų rodiklių. nesubrendėlis tas, kuris lieka pirmoje stadijoje, buhalteris tas, kuris visada pradeda nuo antrosios.

> Savo požiūrį galiu pagrįsti, tik tas pagrindimas nebus trumpas. Na o rašyti traktatus religiškai
> angažuotam žmogui - itin beprasmiškas užsiėmimas.

Na aš galėčiau jums taip pat pritaikyti epitetus, bet nesirengiu to daryti. Galiu tik daryti prielaidas, kas darė įtaką jūsų mastymui ir elgesiui. Ne daugiau.