Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-10 09:20:51
Bakterijos su virusais manipuliuoja tik savo genų rinkiniais, žmogus
papildomai dar ir idėjomis (memais). O kas bus sėkmingas, nuspręs atranka,
t.y. tuo metu susiklosčiusių aplinkybių visuma. Bet kuriuo atveju žmogaus
priežasčių-pasekmių logika apsprendžiamos numatymo galimybės labai ribotos,
todėl ilguoju laikotarpiu sėkminga strategija yra ta pati - įvairovės
palaikymas. Tai, turbūt apima tiek genų rinkinius, tiek idėjas, tik
technologijas, kad staiga pasikeitus sąlygoms atsirastų tų, kurie išlieka.

"Vasaris"  wrote in message news:ibcapl$37m$1@trimpas.omnitel.net...

Virusai ir bakterijos savo smegenų neturi. O mes turime pasirinkimą, kuris
be abejo yra ribotas mūsų pačių smegeninių ir jų tobulumų/netobulumų. Man
tai esminis klausimas yra, ar mūsų veislė turi kokį nors potencialią į
homestatinį intelektą, perlipantį jos ego ar ne.