Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-11 09:25:30
Čia gal reikėtų klausimą kelti taip - kam apskritai žmogui reikalingi pasilinksminimai ir visokie malonumai? Šio klausimą nesu rimtai svarstęs ir kol kas nesiruošiu. Bet galima daryti prielaidą, kad tai toks pats šalutinis evoliucijos efektas, kaip ir daugelis. Smegenyse esanti limbinė sistema, atsakinga už įvairias pasitenkinimo formas, skirta padėti tenkinti gyvybiškai būtinus poreikius. Žmogus (ir kiti) gyvūnai atranda būdų tą malonumą pasiekti ir tiesiogiai. Dažnai gyvybiškai būtinos funkcijos jau patenkintos, bet norisi dar patirti to malonumo. Grubiai tai gallima vadinti tam tikromis masturbacijos formomis.