Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-10 21:29:49
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ibdhk7$v1m$1@trimpas.omnitel.net...
> Kol kas pagrindiniai vystymosi dėsniai ir žmogaus instinktai išlieka tie
> patys. Kol žmogus dauginasi natūraliai (kad ir su šiokia tokia civilizacijos
> pagalba), pagrindiniai instinktai palaikomi savaime. Išlieka norintys  bei
> galintys daugintis ir susirandantys tam būtinų išteklių. Beje jei žmonės
> sugeba atsikovoti ar suvartoti išteklių daugiau, bet to nepanaudoja savo
> palikuonių kiekio padidinimui, tai tas jų pranašumas neduoda jokio
> selektyvaus pranašumo, todėl evoliucija nevyksta ta linkme.

Žinai, man toks vat fenomenas visada buvo įdomus panagrinėti: fejerverkai ir dauginimasis. Kad ir kaip tai įdomiai ar banaliai būtų susiję ar ne.

Gal galime pasiaiškinti, kaip naudingųjų išteklių iškasimas ir pavertimas kelių šimtų metrų aukštyje oksidais (bet ne palikuoniais, bent jau tiesiogiai), iki šio momento, per paskutinius kelis šimtus metų nebuvo išguitas evoliucijos, kaip netikslingas? O gal kaip tik, galime teigti, kad metalų oksidavimas danguje yra netgi labai tiesiogiai susijęs su mūsų, kaip rušies dauginimosi instinktais?