Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Faktas
Data: 2010-11-05 15:10:56
Jei būtų įdomu ką tu sakai ir kiltų klausimų apie tai ką tu sakai, tai tavęs ir klausčiau. ką ir darau.

Jei būtų kas ten parašyta, tai paklausčiau - kur galiu apie tai paskaityti.

Jei to, kuris pristato naują sistemą, paklausiu rūpimo klausimo ir negaunu atsakymo, tikėtina, kad ir sugaišęs kelias valandas skaitydamas jo duotas nuorodas irgi nerasių tų atsakymų.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:ib0s67$cjm$1@trimpas.omnitel.net...
Jei būtų tikrai įdomu, jau būtum perskaitęs nuorodas, kurias daviau. O dabar dialogas maždaug toks:

A) Šaudyti konkuruojančius su valdiška batų pramone yra amoralu, be to nustojus šaudyti konkurentus žmonės gautų geresnių ir pigesnių batų.
B) Jei jau siūlai panaikinti valdišką batų gamybos monopolį (nustoti grasinti mirtimi valdžios konkurentams) prašau tada man tiksliai pasakyti kiek, kas ir kaip gamins batus, kas trukdys savanaudžiams kapitalistams pardavinėti batus 10000x brangiau nei jie kainuoja dabar, kas užtikrins, kad kiekviena nėščia bobutė nevaikščios basa, o kas bus, jei kas nors ims gaminti batus, kurių niekam nereikia ir t.t.
A) Well, jei nesi susipažinęs su ekonomikos pagrindais, rekomenduoju perskaityti šitą knygelę arba jei jau tingisi skaityti 100 psl., šį nedidelį straipsnelį konkrečiai apie batų pramonę.
B) Davai neišsisukinėk ir atsakyk į klausimus.
A) Tau tikrai įdomu?
B) Tai ko aš čia klausinėčiau, jei nebūtų įdomu?
A) Panašu, kad įdomu ne diskusijos objektas, o patrolinti, nes jei būtų tikrai įdomu diskusijos objektas, jau būtum sužinojęs atsakymus į savo klausimus.
B) Aha, štai tau ir įrodymas, kad nesupranti ką kalbi, o grasinti mirtimi valdžios konkurentams yra moralu, neišvengiama ir ekonomiškai efektyvu.

--
Doc