Tema: Ats.: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-05 13:24:41
Kaip ir gaunasi, kad reikia valstybės su apvadinimu, ir privačių paslaugų firmų su paslaugom?  Sprendimus kokias paslaugas ir kaip teikti priims valstybė? T.y. jos valdžia?

Jei valdžia, tai norint geriausiai atstovauti visų interesams ji bus renkama, priiminėjami daugumai naudingi sprendimai ir visi jų privalės laikytis, teisingai? Kartais darys klaidas, bet juk tai žmogiška, teisingai? Kuo tai skiriasi nuo dabartinės situacijos?

Valstybė bus tik privačių įmonių asociacijos pavadinimas? Kas ta tėvynė?

"Dex" <virginilijus@one.lt> parašė naujienų news:ib0ou1$6jg$1@trimpas.omnitel.net...