Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-09 09:48:18
Be jokių lyderių ir kontrolės iš savęs ribojimo bus maža naudos. Apribos
savo dauginimąsi ir vartojimą vieni, prisidaugins ir sustiprės kiti,
galiausiai jie išstums pirmuosius.

"Vasaris"  wrote in message news:ib9ksr$884$1@trimpas.omnitel.net...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ib5n8g$e8c$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai jei taip įvyks savaime - tegu vyksta. Aš asmeniškai nežinau kuria
> linkme
> vystysis pasaulis, ir kokia žmonija bus po 100 metų, bekalbant jau apie
> 1000. O dirbtinės priemonės pasiekti tai greičiau - mažinti gyventojų
> tankumą ir jų beribius poreikius paprastai vadinamos genocidu. Ir
> dažniausiai tą vykdydavo būtent lyderiai, deklaruojantys kokias nors
> utopistines idėjas.

Jokių lyderių. Tik asmeninis pasirinkimas. Ir tikrai jokių dirbtinių
priemonių. Genocidas, be abejo, labai geras žodis numarinti bet kokias
idėjas, nes bedus pirštu į stalinukus, hitleriukus ir visus kitus, iškarto
diskusija baigiama. Po teisybei užtektų ir to, kad nebūtų skatinamas
gimstamumas ir vartojimas.